Pengedar Shaklee Seremban
011-3295 9495

Wednesday 18 March 2015

On 20:00 by Unknown   No comments
Ada apa dengan membership fee tu? 
Katalah, membership fee tu RM75.
Harga member depa kata kita boleh dapat dalam 25% diskaun la kata.
Katalah, kita kata membership mahai, sampai RM75. Tak mo jadi member.
Oklah fine.
Tapi kita beli punya beli punya beli pada retail price jadi RM400.
Cuba kira kalau kita beli harga member yg diskaun 25% tu, jadi berapa?
Amek calculator cepatan sih.. smile emoticon
Ha berapa? RM300 kan?
Beza berapa? RM100 kan?
RM100 tu boleh buat apa darling?
Dah boleh bayar membership fee kan?
Lepas ni kalau nak beli dah boleh dpt harga kasih sayang kan?
Berapa diskaun? 25%. Pandai!


Dah tu pi beli harga retail buat apa sayang-sayang oiiiiii..
Jadilah pengguna bijak seperti saya. Bijak... bijak... Hehe.
Nak double bijak, tanya saya, saya jadi member dengan siapa.
Sebab saya terkejut hari-hari saya dapat nasihat percuma siap boleh beli kongsi-kongsi kong beli reramai lagi.
Itu bukan dah 25% dah tu.. Ari tu saya beli reramai untuk mak abah saya, 44% jauhnya beza harga. Dari 150 hengget bayaq cuma 104 hengget. Lagi 46 hengget simpan buat simpanan di hari tuo. tongue emoticon

0 comments:

Post a Comment