Pengedar Shaklee Seremban
011-3295 9495

Wednesday 1 April 2015

Semalam sebelum tidur dapat tunjuk ajar dari mentor macam mana nak gerak kan biz untuk bulan baru.

Bangun pagi pun dah siap tersedia ingatan utk move forward dgn cepat.

Lagi lagi dan lagi tips dan rahsia kejayaan yang tidak akan dapat diluar dengan percuma.

Diajar macam mana set target yg spesifik lagi betul, set big why, mesti nak betul2 nak dan apa perlu buat supaya sentiasa tetap dgn target dan big why.


Mentor tak tolak saya sebab kalau tolak, sy akan tolak balik atau paling teruk jatuh tergolek.


Tapi dia tarik saya ke atas. Sebab dia sudah di atas. Sy menuju kepada dia. Mengikut kesan tapak langkah dia.

Saya tak pernah berada dalam support group yang begitu kuat seperti ini yang dipimpin oleh seorang mentor yang begitu mahu melihat kejayaan org2 yg dipimpinnya.

In fact sebelum ni macam-macam biz yang saya buat saya lone ranger. Payah, perit, sakit, langgar dinding, kena langgar, tergolek belum telanjang je. (Gurau, gurau pun tak boleh)

Sahabat, andai masih teraba-raba dalam gelap. Telusi apa yg saya katakan ini. Andai hati mengiyakan setiap mahumu mungkin itu petandanya. Kita mungkin boleh bersama-sama. 

Andai salah di mata dan di hati kalian, baca saja tanpa perlu buat apa-apa.


Ikhlas dari hati,
Shaza Shamsuddin
011-32959495
Pengedar Shaklee Seremban

0 comments:

Post a Comment